Jag lever!

Jag lät (läs tvingade) Marcus att blogga igår. Det räckte bra tycker jag. Jag har inte med mig min dator ner hit och kan därför inte lägga upp några bilder..

Idag klev vi upp vid kvart i nio. Marcus skulle iväg och spela curling. Så vid kvart över nio, efter vi fått frukost serverad med nypressad juice (Pia har också köpt en!!) så drog Marcus och Micke iväg. Jag och pia tog det lite lugnt och åkte sedan ut för att kolla på Marcus träningsmatch. Efter 2 timmar på curlinghallen bar det av mot lunch i Mörby Centrum.

Vi lämnade sedan pojkarna för att gå och kolla lite på second hand möbler. Jag vill verkligen ha lägenheten i Sundsvall.. Ge mä ge mä...

Jag och Pia kom precis innanför dörren och jag är trött som en liten liten gnu. Ikväll tänkte vi gå och se Prinsessa på bio. Innan det har jag blivit lovad pizza på Arizona.. MMMM...

Vi hörs imorgon, någon gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0