Hösten är faktiskt här nu..

Ikväll, när det äntligen är någonting bra på tv (idol), så jobbar jag.

Nu känns det som att hösten är här på riktigt.. När man tittar ut ur butiken så lyser det inte längre ur det gigantiska fönstret som är i taket här.. Det gör snarare gångarna här inte mörka och mysiga. Och med hösten kommer tjocka mysiga koftor. Jag slank in på Stinalee och blev kär i en av koftorna hon visade. Kanske blir det så att jag får klicka hem den ljuva? För jag måste verkligen uppdatera min höst garderob..

Och med hösten kommer rostade mackor.. Rostade mackor med antingen marmelad och ost, eller kanske ost och skinka? Nåt som är säkert är i alla fall att det ska vara bregott på!

Ikväll är Marcus på klubben, därför tänkte jag göra hemmgjord choklad och rostade mackor med västerbottenost. Det är alltså höstmys istället för middag, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0