Min dag med lite bilder..

Här har jag lyst med min frånvaro idag. Jag och Marcus har haft en heldag med bara massa mys. Vi kallar den för "min lediga dag" och sånt mys får man tydligen var tredje lediga dag. Det här gillar jag!!

Vi vaknade runt halv nio och klev upp (det är så galet skönt att kliva upp när man vill..) Sedan ställde vi oss i köket och slängde ihop pannkakor med Pias hemgjorda blåbärssylt (TACK!!), keso,smör och socker. Till det gjorde vi satsumas/apelsin/ananas-juice och åt rostade mackor, en riktig lyx frukost!



Marcus hade lite paus underhållning.. Det blev fantastiskt på bild.. Det var ännu mer fantastiskt i verkligheten..



Sen började vår resa mot Sundsvall.. Vårt första stopp blev på gårdsbutiken i Timrå, där vi hittade två stycken alldeles underbara kuddfodral som fick följa med oss hem.. Sen fortsatte resan till Timrå för att kolla lite på Timrås träning och äta lunch på Eon. God lunch faktiskt!



Eftersom det här skulle bli ett "gårdsbutikrace" så fortsatte vi sedan till Nordljus i Njurunda. Där hittade jag några söta burkar, men dom får stanna på butiken tills vi flyttat och fått ett nytt kök!

Efter det drog vi till staden för att hitta krukor som det står "basilika" eller någonting liknande på (såna här nedanför). Jag hade naturligtvis en klar bild i huvudet hur dom skulle se ut, men någonting jag föreställer mig finns allt som oftast inte. Marcus har en otrolig övertalningsförmåga, och till slut gjorde vi som han sa. Och resutlatet blev Svinbra!



Sen gick vi naturligtvis på Butik Annelie också.. Butik Annelie är underbar.. Jag vill köpa någonting varenda gång jag är där.. Det går naturligtvis inte.. Men idag hittade jag en söt liten grej..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0