Våld löser vissa saker :)

Ibland fungrerar det att slå på saker för att få dom att fungera. Vår cd spelare här på jobbet har varit sönder några dagar nu, och jag blir tokig av att stå här helt ensam utan musik. Så jag gick in och gav den en jävel, och när jag kom ut så spelades musik! Helt underbart!

Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe, sen ska jag försöka skriva in så många medlemmar som möjligt innan det börjar ramla in kunder :)

Efter jobbet ska jag gå och kika om jag hittar några bra julklappspapper..
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag och mina röda läppar mötte Robban utanför Birsta... Han sa att jag var lik min mormor... Härligt me komplimaneger:) Ha ha ha....

2009-11-26 @ 20:32:44
Postat av: Tant Ulrika

Haha..Tack för tipset, då ska jag genast ge vår dvd-spelare en riktig jäkel o hoppas på det ger samma goda resultat =)

2009-11-26 @ 22:26:40
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0