Trött efter träning

Jag hamnade i liggläge i soffan efter träning och lunch. Jag blir så himla trött när jag har tränat och ätit! Vet inte vad det är frågan om..

Idag på gymmet blev jag sådär illamående igen, och jag blev så himla fundersam på vad det kan vara egentligen. Marcus kom på att det kanske kan vara så att jag inte äter några kolhydrater till frukost och därför inte har någon energi till att träna. Det låter ju inte helt otroligt.

Jag ska springa ner och kolla om det finns någon tvättid idag, sen ska jag åka iväg och handla. Tänkte städa lägenheten idag medans Mackan jobbar också. Ibland får jag "städryck" och då är det bara att ta vara på dessa tillfällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0