Tidig morgon, för en gångs skull :)

Idag var det slut på sovmornarna. Mamma kom in tio i åtta och sa att det skulle komma en man och kolla på frysen, och någon måste släppa in honom. Så jag tänkte att jag skulle kliva upp, släppa in honom, och sen gå och sova igen. Icke sa nicke, när jag väl klivit upp var jag ju vaken. Så jag ställde mig i dushen efter att frys-mannen hade gått och nu sitter jag här med en hårdbrödmacka i munnen.

Jag äter väldigt sällan mackor, nästan bara när jag är hemma hos mamma och pappa. Det är så himla gott! Hårdbrödmacka med ost! MMMM...

Ikväll efter jobbet ska jag och Loffan ha fredagsmys till idol. Jag ska försöka göra en efterrätt också, får se hur det går.. :) Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska du göra den där Cheesecaken?? :P Jag är sjukt sugen sedan du pratade om den igår. :)

2009-11-20 @ 17:04:20
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bra där... väntar på recensionen jag! :P

Ja absolut..välj en dag som passar..till veckan slutar Alex 18.30 hela veckan så efter det kan jag eller till nästa helg. :D



Ha en mysig kväll nu!

2009-11-20 @ 20:01:26
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0