Snart blir det bullbak

Ingen av dom bloggarna jag skriver hade uppdaterat när jag åt frukost idag. Okej, jag ljög, JohannaJois hade bloggat! Men jag vill ha lite morgonläsning till frukosten. Vad gör alla? Vad håller ni på med? :)


Nu ska jag snart, så fort Helena ringer, åka och baka och dona med Tula (helena och tula är samma person). Idag blir det nog lussekatter som står på schemat. Jag älskar att baka och sånt, även om jag inte är sådär jättebra på det. Det är däremot Helena, hon är varje mans våta dröm i köket, det kan jag lova er!

Kommentarer
Postat av: Johanna Småbarnsmamman

Jag skulle också vilja ha någon att baka med..så man slipper göra allt själv! :P

Hoppas det går bra med baket..!

Klart jag hade bloggat.. ;)

2009-11-22 @ 13:01:31
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0