Så, vad händer idag?

Jag sitter med morgon frillan framför datorn här på karlbergsvägen. Funderar på vad jag ska hitta på för spännande idag?

Igår tog jag en sväng ner på stan (för övrigt helt otroligt att Marcus låter mig gå på stan ensam här..). På vägen ner köpte jag en klocka till mamma och pappa som kommer bli super i deras nya kök. Sedan strosade jag neråt.. Gick på Gallerian, NK och sedan vidare till Hötorget för att kika om det fanns nåt spännande på Hemtex & more som ligger där.. Jag blev förresten frågad om vägen till någon gata vid stureplan. Jag blev superstolt, ända till jag insåg att jag inte hade en aning om var det låg...

Jag tog sedan tunnelbanan hem. Ringde Sofia för att förbanna mig över att det inte går att komma upp i rätt uppgång ur tunnelbanestationen på st:eriksplan.
Sedan gick jag hem för att somna i soffan medans Pia klurade ut var vi skulle äta..

Tapas var på kartan när vi gav oss ut för att leta lunchställe. Ingen tapasrestaurante var öppen, så vi åt istället nåt italienskt, supergott! (med tiramisu? till efterrätt)..

Sedan gav vi oss iväg till hockeyn. Snark... Dom förlorade än en gång, och det såg riktigt uppgivet ut. Idag hoppas vi på andra puckar!

Så.. Det är lite av vad jag har gjort.. Kanske kommer en till uppdatering idag. Kanske inte. Jag gillar att vara sådär skönt oförutsägbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0