Peppad på träning

Idag fick det bli en smoothie till frukost. Men istället för min fruktkesella som är slut, fick det bli marcus lättkesella. Smakade typ som yoghurt, fast mer mättande. Blåbär och blåbärsoppa fick det bli till kesellan.

Nu är jag tokpeppad att träna, men Marcus måste smälta maten lite mer innan vi kan dra iväg på gymmet. Idag känner jag mig dessutom hyffsat fast, haha. Det är såna här dagar man tränar för, när man känner sig fast i kroppen ;) Nu är det bara armarna och benen kvar! :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter helt suveränt! Kan du snälla skicka lite av träningsmotivationen hit också? =P

2009-11-09 @ 13:23:05
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0