Vilken fantastisk dag!

VI har suttit och kollat på lägenheter hela förmiddagen. Jag blir så sugen!
Vi har hittat min drömlägenhet för 1 595 000 kr. Åh. Ge mig den i present, någon.. (jag kan tänka mig att ta den som gemensam student och födelsedagspresent)

Nu är det jääävligt bra väder, och jag ska åka till betongklumpen i birsta och jobba. Som tur är fick jag med mig Marcus, så att han inte kan sitta hemma på balkongen och sola. Man måste ju få en ärlig chans, liksom.

Snart tar jag studenten. Det är 18 dagar kvar och jag längtar ihjäl mig.
Imorgon har vi projektredovisning och på tisdag ska jag hålla tal. Hur det nu ska gå.

Nu precis gick det förbi en tant ute på gatan iklädd svart kjol, svart blus och svart kappa. Hon måste dö av värmeslag inom en kort framtid.

Kommentarer
Postat av: sapa

jag hoppas jag får eget rum...?

2009-05-24 @ 13:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0