Studenten bakom hörnet

Nu är vi hemma i Timrå. Imorgon kommer lite bilder med mera.

Visst berättade jag att jag vann en stooor nallebjörn igår på grönan? Det gjorde jag i alla fall. En tiger som var lika stor som ett barn, ett småbarn. Fantastiskt.

Nu sitter jag och sneglar på min studentmössa som ligger här bredvid mig. Jag kan inte riktigt förstå att jag om 11 dagar ska ta studenten. Det är helt fantastiskt!

Nu väntar sängen. Godnatt på er.
Hoppas vi får lika fint väder i två veckor till!

Kommentarer
Postat av: Petter

Heter det inte "studenten runt hörnet"? Förövrigt undrar vi när ni flyttar ner till Nyköping så vi kan få hjälp med barnvakt...ehum.. sällskap menar jag.. :)

2009-06-01 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0