Sista veckan, jobbajobba

Bäst man slänger in ett inlägg innan systemunderhållet.

Jag är tröttare än någonsin idag. Tur att jag ska få åka till stockholm och vila upp mig i helgen. Och gå på grönan såklart!

Marcus ligger fortfarande och snuttar i sängen, och jag vill ingenting hellre än att krypa ner och gosa med honom. Men plikten kallar. Sista veckan med betyg på gymnasieskolan. Kom igen nu!

Idag är det min projektrapport som måste bli klar. Den skulle varit klar igår, men eftersom jag inte kan öppna programmet man ska skriva i på min dator så har det väl gått sådär.

Nu ska jag sätta mig i bilen och brumma iväg till mamma.
Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0