Min 1 maj

Dagen har spenderats vid poolen med Anna, Marcus, Kicki, Andy, Li, Linda och Helena. Det har varit helt sjukt varmt och Li badade faktiskt tillochmed!

Vid två skjutsade jag Marcus och Anna till Härnösand, och åkte därefter till Tula inne i stan. Vi trodde såklart att cafeerna skulle vara öppna liiiite längre än till kl 6 idag! Men dom vill väl vara lediga dom med såklart.

Så vi åkte upp på donken och tog en burgare istället.

Nu har jag precis kommit hem och Tabasco står här med huvudet i mitt knä och vill gå ut och gå. So i better get going.
Ikväll åker jag upp och hämtar Marcus i Härnösand, för varken han eller jag gillar att sova själv.

Det kommer bilder från helgen på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0