Gästbloggare på Brunettsnurran

Tja, Marcus här. Amanda kom med ett erbjudande som jag inte kunde motstå. Hon skulle laga mat mot att jag skulle skriva ett blogginlägg.
Jag sitter i min matchtröjja och kollar på mitt kära Djurgården och deras kamp om poängen. Motståndet står idag Häckens bollklubb för, det är mycket möjligt att det är sveriges tråkigaste och mest okarismatiska lag, liksom, vem vet något om någon i bollklubben från sveriges baksida.

Hejja djurgårn, skjut som satan, genom nätet ut på gatan!


Kommentarer
Postat av: sannap aka erat kärleksbarn

mackeboy (eller förlåt, pappa) du vet väl att sassabrassamandelmassa är number one i hejarramsevälrden?

2009-05-26 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0