Mysig lördagsmorgon

Igår var en fantastisk kväll. Marcus och jag lagade köttfärsbiffar med feta ost och oliver, och så gjorde vi hemmagjord potatismos. Sedan kom syster på middag!
Efter middagen blev det lite lets dance och mys. Jag somnade som vanligt i soffan, jag är inte van att vara vaken så länge!

Imorse klev vi upp och stekte pannkakor. Eller.. Först gjorde jag en smet på bara fullkorns mjöl vilket inte var särskillt lyckat. Jag fick istället göra en gigaaantisk sats med lite vanligt mjöl också. Men till slut vart det bra!

Jag lägger in en bild sen, min kamera har inget batteri nu..

Syster åkte sedan hem och vi lagade lunch. Nu är det träning som gäller. Pepp pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0