Måndagar är dom allra värsta

Hello alla glada! 

Jag har varit och käkat lunch med Sofia idag, kul att se henne igen! Det går så långt mellan gångerna. Jag ska försöka övertala henne att komma och äta middag hemma hos oss nåt framöver, men det vet hon inte om än. 

Efter det var jag på skolan, fick otroligt mycket gjort och känner mig grymt nöjd! 

Nu är det fika med Karin som står på schemat. Henne har jag inte heller sett på länge, var tog alla vägen sedan jag försvann till Härnösand? 

Ikväll är det personalmöte vilket betyder att min dag kommer bli jättelång. Kommer inte hem förrän vid halv 10....

Hörs antagligen imorgon, jag kommer vara dödstrött ikväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja jag jobbar med naglar och skönhet. Har egen salong :)

Ha en härlig dag

2009-03-24 @ 06:42:24
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

godmorgon! :)



kramis

2009-03-24 @ 07:17:49
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson

Javisst, vad härligt hade du fint väder? :D



Jag har några värdekuponger kvar på Bracy.se

Den är värd hela 50kr.

Du skriver bara ordet FEMTIO i varukorgen när du beställer.



Men det finns bara ett begränsat antal så skynda

Just det, du kan dela ut koden till dina kompisar också om du vill, det bjuder jag på.



Kram från mig till dig.

2009-03-24 @ 13:03:00
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Anonym

men visst är vi världens bästa vänner som alltd ställer upp!?...

2009-03-24 @ 17:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0