Jag älskar våren.. Fast mest sommaren!

Klockan är halv sex och solen lyser fortfarande, underbart!

Marcus har precis åkt och käkat med Anton, sen ska han vara borta hela kvällen vilket innebär hemmakväll och plugg för min del. Imorgon är ju nationella i svenska B, det har ni väl inte glömt?

Jag sitter och gnager på ett äpple just nu, och ska snart försöka packa mig iväg till gymmet. Det var ett tag sen, i lördags om jag inte minns fel.

Just ja.. Tandläkaren gick bra imorse. Inga hål här inte!

Kommentarer
Postat av: Mammalena

Lilla gumman...Nu får du vuxenpoäng för kommentaren " Klockan är halv sex och solen lyser fortfarande"......du fattar va?? :-)) Kramelikram!

2009-03-31 @ 19:42:28
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0