Sjukt peppad tjej

Imorgon tar jag studenten. Helt otroligt!
Klassen har varit här hela (och då menar jag hela) dagen. De flesta kom kl 10 för att dansa och äta. Resten kom runt två och då började vi klä flaket. Satans vilka problem!
Vi kommer dessutom se ut som myggbitna mongon efter ikväll. Eloge till Vickan som körde runt som en galning. Minus till Miriam som promt skulle köpa skor och Sanna som skulle köpa mat.

Imorgon är det champagnefrukost i tantutstyrsel kl 06.30 hos SannaP. Sedan bär det av till hedbergska för lek och stoj. Det känns helt sjukt det här!

Snart borde jag sova, men Petter och Sandra kommer inte förrän vid 12.. Jag har dessutom hårrullar i hela huvudet.

Jag är så peppad!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Åh det är så man saknar studentdagen då man läser här Amanda!! =)



Ha en helt underbar dag tjejjen!! Vilken tid går du ut?

2009-06-10 @ 21:37:57
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Anonym

hvmode tjalalala

2009-06-10 @ 22:00:31
Postat av: amanda

då är vi två! både när det gäller peppningen och hårrullarna. jag har dessutom ett nattlinne som går ordagrant ner till golvet.



jag ser så.. tantig ut! success!

2009-06-10 @ 23:17:01
URL: http://amandaberggren.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hej! Det är helt galet det här med studenten!

I går hade vi klassfest vilket väl va så där eftersom temat tydligen blev "så mycket alkohol som möjligt" men men.. eftersom jag sällan dricker och dessutom var chaufför så ser man det ju ur ett lite annat perspektiv än va de andra gör:P

Ikväll ska vi i allafall klä flaket vilket lär bli en intressant upplevelse! =)Men nu säger jag grattis och lycka till!!!!

Vi hörs. Kram

2009-06-11 @ 11:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0