biffkungen bor med mig

fy fan hörrni. Jag har precis ätit världens godaste feta ost /oliver biffar. Biffar ala Marcus heter dom naturligtvis.. Grymma.. Konstigt nog är det ingen som har bett mig om hans nummer..

Nu sitter jag här, med bäbisen (datorn) i knäet. Tussen vid sin dator och snart tror jag att det ska bli lite tv tittande.. Kanske kan det vara någonting bra ikväll.

Jag har inte riktigt anammat det där med dagens outfit, känner jag. Kanske för att jag just nu ligger inne med världens tråkigaste klädsel.. Istället kör jag dagens mat och dagens lägenhetsbild. Det är inte fy skam det heller va? Vad vill ni ha bilder på annars? alla spännande saker jag gör? mm.. visst.. kanske när jag har gått ut skolan...


Grymt snygg kille med grymt goda biffan


Sovrummet

Nu ska vi ladda inför hockeykväll här i soffan. Kanske blir det lite paj? jag har ju faktiskt världens bästa pojkvän som ska hjälpa mig att börja träna imorgon. så nu kan jag snart äta paj med gott samvete! :)

Kommentarer
Postat av: Laura

Gött och nafsa i sig paj med gott samvete! ;)

Svar: min blogg header och bakgrund fixade jag i photoshop. Tog sin tid, men hur kul som helst!

Har du photoshop?

2009-01-19 @ 21:12:02
URL: http://fogarasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0