Sleep

Nu ligger jag i sängen..
Har borstat håret, tvättat ansiktet och borstat tänderna. Som en duktig flicka gör.
Förresten! Är det någon som har något bra tips på en bra ansiktskräm för jättetorr hud? min hur håller på att gå i spillror i ansiktet!!
Har dessutom tagit bort mitt gamla slitna nagellack och målat naglarna igen.
Det hela är mycket mystiskt eftersom att jag under hela min levnadstid kanske har målat naglarna 5 ggr.. Och nu är det dessutom chock rosa! Håller jag på att bli lite flickig?

Kommer, med antagligen ett väldigt dåligt resultat, försöka tvinga Mackan att kolla på Las Vegas när han kommer och lägger sig.
Mycket bra serie = jag somnar som en stock efter 10 minuter.

Jag ska kliva upp kl 7 imorgon bitti och behöver därför sova.
Godnatt allesammans!
Vi kommer få en trevlig tid tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0