skisseliskiss

Jag sitter och skriver ut bilder till mitt idékollage. var ska jag få inspiration ifrån? ska jag skissa en hel kollektion på 10 plagg, 3 accesoarer och rita dessa utan inspiration? Näe, det går ju inte.. jag får sitta och kludda på länge innan det blir nåt kan jag säga.. Vad fan valde jag den här linjen för? Jag tänker i alla fall tvinga Carro att kämpa med mig in i det sista. Här ger vi inte upp bara för att vi är omringade av människor som hackar på oss, icke!

Nu vill jag bara åka hem och mysa med min kille. Men jag måste ju skissa....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad ska du göra för kollektion då?? Gör en barnkollektion! ;-) Så sött när barn har kläder som även vuxna har...alltså vuxenkläder i miniformat.. hehe!! =)



Här kommer inspiration.........................äsch kom inte på nåt! Kram

2009-01-20 @ 12:27:47
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Maria svarar

Jo de har jag också hört men et kan vara bra att lämna in ett Men tack för tipset :)

2009-01-20 @ 15:41:39
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0