seriösa tips, tack!

Jag kollade mig i spegeln för inte så länge sedan. Jag har iofs. inget smink i ansiktet nu, men vänner, jag behöver seriösa sminktips.
Till vardags använder jag concealer, lite puder, solpuder, ögonbryns gelé (ja, det är ett måste. jag kanske är den enda som har ögonbryn som fågelvingar) och mascara.Allt från Body shop . Ska jag spexa till det ordentligen så har jag eyeliner, som jag inte alls kan kontrollera. Vad gör man? Hur gör man? Vad ska man använda? Ska man ha rouge? vilken färg isåfall? Frågorna är många.. och jag hoppas innerligt att ni kommer hjälpa mig med massa bra tips. Då kanske ni i fortsättningen kommer få se lite outfit bilder (ja, jag använder utpressning..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0