School

Det enda som får mig att verkligen gå till skolan på morgonen är att jag vet att den snart är slut. Och att jag har en underbar pojkvän som stöttar mig. Visst har man större chans att gilla skolan på gymnasiet, eftersom man antagligen väljer någonting man är intresserad av. Men vad händer om man väljer fel? man är trots allt 15 år när man gör det där valet. Jag har valt fel. Jag går inte en linje som jag är särskillt intresserad av. Nu så här i efterhand skulle jag ha valt samhälle, eller kansk till och med teknik. Nu går jag Mode Design... och det är bara 5 månader kvar.
Det ska bli skönt att slippa skolan.
Äntligen.
Inga mer sommar lov. Inga mer jullov..
Frihet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0