Prinessa

Den här dagen har varit helt klart ok. Inte jätte långtråkig hittills faktiskt.. Nu har Tilda iofs. gårr hem, hon var nog sjuk hon, lilltilda..
Mamma och pappa var hit med mat till mig idag.. Till efterrätt fick jag prinsesstårta :D Den står inne i personalrummet och bara väntar på att få bli uppäten!

Det här jobbet är inte direkt det rätta om man ska bli avskräckt från barn. Förstår ni hur mycket söta barn det är in här? Förstår ni hur mycket söta barn det är på birsta? det här är barn familjernas era..

För övrigt så vill jag tacka Loffan för hennes eviga stöd och uppmuntrande ord. Vem smsar man när man har döds tråkigt på jobbet? Loffan.. Vem smsar man när man är på väg att ge upp? Loffan.. Vem ringer man när man håller på att dö innan en uppkörning? Loffan..
Hör av er till mig så ska jag se om jag kan skaffa fram numret till henne åt er. Hon är våran alldeles egna psykolog!

Kommentarer
Postat av: Tilda

lilljag blev sjuk =( inge kul alls.. men jag mår lite bättre nu iallafall! liiite

2009-01-19 @ 15:47:06
URL: http://tildawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0