Morgon

Jag såg att jag skrev mitt senaste inlägg för 9 timmar sen. Det är inte ok. Borde man inte få mer än 9 timmars sömn? Eller. Jag skrev ju inlägget ungefär 1½ timme innan jag gick och la mig också, så 7½ har jag fått sova. Det var i alla fall en skön natts sömn. Jag snodde Marcus duntäcke, hugaligen va skönt det var. Det värsta med såna sköna täcken är väl ändå att man aldrig vill kliva upp. särskillt inte när man har världens sötaste tuss bredvid sig som ligger och snussar...

Nu sitter jag och äter frukost. Yoghurt med apelsin i .. Jag lyckades ta en dålig apelsin. så nu smakar allting skit...

Vi får höras någonting senare!
Nu ska jag gå in och pussa på tussen som ligger i sängen.. :)


Och god mordon från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0