Bloggerska eller inte?

Mitt först inlägg..
Vad ska man skriva? (Obligatoriskt för att får börja blogg är naturligtvis att fråga vad man ska skriva om i första inlägget)

Min besökarstab kommer säkert inte vara särskillt stor.

Jag har redan tvingat min bror att följa mig med spänning, trots att han bor två kilometer bort
Han kommer sedan berätta för min syster (som utbildar sig till journalist och säkert kommer hacka på mig för min knackiga svenska) och woala! jag har två stycken anhängare.
Jag antar också att min brors flickvän kommer läsa. För att jag åtminstonde ska ha tre läsare.
Lägg därtill att jag har en surfgalen pojkvän.
ha ha ha.

Jag tror jag har allt som en bloggare behöver:
Laptop
Kamera
och en skitsnygg laptop väska

Då kör vi då?

Kommentarer
Postat av: Bror (liten dock större än bloggerskan)

mycket lovande början... men kanske du ska ta upp något från din barndom? :D

2009-01-08 @ 14:08:31
Postat av: glin

Det ser lovande ut! Och jag ska vara en trogen läsare, promise!!

2009-01-08 @ 15:14:19
URL: http://gliin.blogg.se/
Postat av: Ryssan

Im heeeeereee!!!! Nu skall jag viga all min tid åt att följa dina förehavanden.....

2009-01-09 @ 18:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0