Fredags.........

Godkväll Fre 9/1
Mitt internet har varit galet hela dagen, vilket gör mig galen. Här sitter jag ute i timrå utan internet och telefon.
Tänkte kolla när hockeyn var imorgon. Kan inte, för jag har inget internet.
Tänkte ringa och fråga mamma från hemtelefonen. Kan inte, för jag har ingen telefon..
Tänkte kolla på Let´s dance på stora tvn. Kunde inte, hade ingen tv. Visst är det fantastiskt det här med elektronik?

Min mor ringde och berättade att min hipeade farmor och farfar nu har lagt till min blogg som favorit. Jag hälsar er
hjärtligt välkomna! och bara för er farmor och farfar: Om ni kollar längst ner så står det "kommentarer", skriv någonting kul där,
så jag får något slags bevis på att ni kikar!

Annars medans jag har varit borta så har jag ätit kyckling och bbc strips med Johanna, min brors underbara flickvän.
Sen kollade vi på Let´s dance och åt ben and jerrys.. Men berätta inte det för Marcus..(som för övrigt är borta och
 spelar curling) Mitt hårda liv med träning och bra kost börjar tydligen på måndag. Vi har fått nog av vårat slappa
liv bestående av datorer och dålig mat.. Nu blir det ändring på det! Tro dock inte att jag inte kommer fortsätta blogga,
herregud. Jag är här för att stanna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du blogga om du inte har internet?

2009-01-11 @ 11:27:22
Postat av: mattias

jag håller med ovan inlägg och är lite förbryllad, inte att du kan blogga utan internet utan HUR DU KAN ÄTA BEN AND JERRYS GLASS UTAN ATT SPARA TILL MIG?!?!?!?!

2009-01-11 @ 12:00:03
Postat av: Amanda

Bror: Jag har aldrig fått någon förfrågan om glassen. Den ligger naturligtvis och väntar på dig..



Anonym: Märk väl att inlägget är postat på lördagen.. Jag trodde väl att ni var smartare än så.

2009-01-11 @ 13:17:21
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0