fantastiska människor

hejsan allesammans!
kvällens fyra vänner, detta tillägnar jag er.

Jag är precis hemkommen från min systers rara place. Där har jag befunnit mig i pyjamas. Jag har luktat brun utan sol, vilket naturligtivis inte är acceptabelt. Så jag åkte hem.
I vilket fall, där var fyra ljuvliga damer.

Den första, min syster och vän. Fantastisk ung kvinna som lever i en fantastisk lägenhet.
Den andra, min systers mycket godhjärtade och lockiga vän. Bor i solna, vilket inte säger någonting om hennes personlighet.
Den tredje, min systers slanka ljuvliga vän som även hon är fantastiskt trevlig.
Den fjärde, tvåbarnsmamman och som jag med spänning väntar på den tredje. Ljuvlig. Skrattade lika mycket som jag åt brunettberra.

Dom kom
dom såg
dom segrade!

må alla ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sis

Och må alla nästa gång i förväg inse, hur dumt det är att blanda Minttu och medelstora potioner ren ångest...

2009-01-12 @ 01:09:52
Postat av: Hon som bor i Solna

Summan av ens ångest är alltid konstant, däremot kan man försöka skylla på Minttu...



Känns hedrande att bli omnämnd i bloggen måste jag säga. =)





2009-01-12 @ 15:21:46
Postat av: Amanda

Jag drar mig till minnes och kommer väl ihåg denna konversation:

-jag har ingenting hemma att bjuda på...

-Men du har ju Minttu! det räcker

2009-01-12 @ 17:57:38
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0