150 dagar

Såå.. Klockan är halv sex..
Jag pratade med Amanda nyss, hon är i indien. Jag är avundsjuk!
Hos henne var det varmt och skönt.. Hemma är det bara kallt och snuskigt..

Fick precis ett sms av AJ eriksen. 150 dagars fest nästa fredag.
Det är alltså lite mer än 150 dagar kvar till studenten.
25 terminer är avverkade och det är en kvar... EN!
Sofia säger att om 14 veckor börjar det lugna ner sig. och jag ska tydligen bara vara glad som kan gå, medans hon går på kryckor i 8 veckor till..

Snart är det hockey. Hv71-Timrå och vi sitter bänkade.


Kommentarer
Postat av: loof

haha, precis när jag skulle komm att jag inte fått något sms så fick jag, vilken tur alltså!

2009-01-08 @ 17:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0