Igår och idag

Igår vart en sen kväll. Vi kom hem runt kvart i tre och somnade ganska direkt.. Idag var vi ändå uppe halv tio och kämpade på!
Jag har hunnit åka på affären och handla kräftor m.m till ikväll, göra efterrätten till ikväll & städa undan lite i köket.
Nu sitter jag och äter frukost (gräddpytt) och tar det lite lugnt innan vi ska fortsätta städa lägenheten och sen göra en västerbottenpaj.

Jag hade supertrevligt igår med gamla change. Helt underbart. Världens bästa arbetskamrater och chefer har dom varit!


Fina Maria

Underbara A-K innan kräft-attacken

Anna-Karin och Maria, så söta!

Jag och Eve ( Hon hade klackskor!!! )

Eve Maria och Anna-Karin.


Det var lite av gårdagen i bilder :)
Tack brudar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nice blogg.... det första man få se är en ja.... vad säger man... en smilfink :)

2009-08-21 @ 13:24:27
Postat av: Amanda

Haha.. Du är ju så fin :)

2009-08-21 @ 14:14:27
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0