Nya grejjer

Det har varit en ganska skön dag på jobbet ändå, inte sådär superlång...
Imorgon åker vi dessutom till Stockholm och säger hejdå till Anna och Agnes, som ska till Canada i höst..

Vet ni vad jag har fått då? Va va va?
Jag har fått världens största externa hårddisk!
Hur underbart som hellst nu när jag knäpper så himla mycket bilder som jag gör..
Nu ska jag bara ladda över alla bilder vilket kommer ta en helevighet.

Ett fint fruktfat och massa nya bestick fick följa med hem från ikea.

På birsta idag köpte vi dessutom en fruktsentrifug.
Den är helt magisk! Man stoppar ner vilken frukt som hellst och den gör juice utav det.
Juicen på ena sidan och skalen på andra. Det ni!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0