Hiss eller diss på lacktights?

Jag har egentligen en del att göra. Jag ska fixa ansiktet, välja kläder och skor.
Sen ska vi kvart över 11 gå ner och käka brunch på thai. Varför jag just nu är gräsligt hungrig.
Efter det blir det mathandling på coop och sen jobb 14-20.

Jag har funderat på det här med lacktights. Jag är alltid lite efter när det gäller modetrender..
Men jag tror nog att jag tycker att lacktights är rätt soft ändå. Till en neutral grå tunika, typ..
Ja, vi får helt enkelt se hur jag ser ut i hörst, typ 1½ år efter att dom kom...

Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Aha...nja då vette tusan! ;) Låna ut kanske..några minuter. ;) :D



Lacktights är snyggt på en del! Det kommer säkert se bra ut på dig! :D

2009-08-18 @ 11:38:22
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Sanna "NalleMaja" Sjölund

Hello sötnos. Ställ gärna en fråga i min frågestund. JAG SVARAR PÅ ALLT! & glöm inte att bifoga en länk till din blogg när du ställer din fråga så kommer jag att länka till dig i inlägget med alla svar! Bra va? Puss.

2009-08-18 @ 16:06:40
URL: http://ssjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0