Blåisarna

Men underbart! Jag har varit ute i skogen i 2½ timme och plockat blåbär. 2½ liter blåisar kom jag hem med, jag vet inte om det är bra eller dåligt?
Det var i alla fall himla harmoniskt att sitta där i skogen och inte göra ett jota förutom att plocka blåbär (tills myggen blev outhärlig och stack mig som galna).. Träffade på ett rådjur och en räv, ett litet safari på samma gång! :)

Tänkte försöka plocka någon till dag i veckan, kanske lite mer på förmiddagen då.. När myggen sover  och man ser blåbären, som min bror sa...

Nu är det sängen som väntar!

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Vart finns det blåbär att plocka..alltså mycket blåbär.. ;)

2009-08-04 @ 18:31:09
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0