Muskö är ett paradis

Muskö är ett litet litet paradis. Jag är helt övertygad om att det är hit man hamnar om man han varit snäll när man dör.

Det är små stugor och underbart väder. Det är en liten liten by där alla är supertrevliga och livet är så enkelt..

Igår var vi ut på massa utflykter. Vi var och kollade på bryggorna här i närheten, och där var det varmt ska ni veta! Marcus badade (i havet var det inte varmt, max 5 grader).
Sedan somnade vi på en madrass i solen på altanen här hemma.
Efter det så grillade vi till middag. Sommarens första grillning, det var underbart!
Efter det så var vi bjudna på våfflor här hos grannen, det borde man äta oftare!
Hos våffelgrannen spelade vi alias och jag och Marcus och Johan vann!


Marcus i plurret

Här tänker jag inte sitta särskilt länge, för nu är det frukost..

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Äntligen, vilken fin design vännen!! =)



Vädret ser rätt okej ut, det har varit väldigt dimmigt, men nu ser det ut som att solen håller på att ta över.



Ni ser ut att ha det helt underbart, vilket lyx måste jag tillägga!!

2009-04-12 @ 10:57:52
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0