Hemresan igår

Hemresan igår var minst sagt långdragen. Vi bestämde oss på morgonen att åka runt tio, eftersom parkeringstiden gick ut då. Beräknad hemkomst skulle alltså vara vid tvåtiden.

Vid tio gav vi oss iväg. I upplandsväsby blev jag hungrig och vi stannade på donken. "perfekt etapp!"  tyckte jag och skrattade lite.
Efter maten på Mc Donalds åkte vi vidare. Vid gävlebro (Ni vet den där restaurangen som går över e4an) blev jag trött och vi stannade därför att fika lite. Det var förska gången jag var där dessutom! Eftersom vi var så trötta tog vi en liten powernap i bilen innan vi fortsatte vidare mot Härnösand.

Efter ca 10 min på motorvägen upptäcker min kära pojkvän att han har glömt sin telefon på Gävlebro. 3.5 mil norr om gävlebro var första möjlighet att vända, så där vände vi.

Vi kom tillbaka till gävlebro och hittade Marcus telefon på en gång. När vi väl var där var vi tvungen att ta tillfället i akt att ta en glass.

Sedan gav vi oss av, igen. Kl 17.30 anlände vi i Härnösand. Lite drygt sju timmar efter att vi åkt från Stockholm. DET NI!

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Uj vikken resa! Skönt att vara hemma igen då?

Hoppas du mår bättre nu!

2009-04-18 @ 21:12:28
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo men då måste jag ju upp, nu var det så dumma anledningar jag vaknade för, onödiga liksom :P

2009-04-19 @ 09:12:40
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0