Gratisbio, eller gratis presentkort kanske?

Gratisbio!

Vem behöver inte lite extra klirr i kassan i dessa tuffa tider?
Kommer vi tacka nej till att enkelt få ett presentkort på 700 kr?

Gratisbio är en sida, som ni säkert hört talas om, där man busenkelt klickar hem presentkort efter presentkort.



Du kan samla poäng på många olika sätt.

* Antingen så kikar du in lite olika hemsidor som GratisBio valt att lägga ut.
* Eller så blir du medlem på lite olika sidor.
* Ibland har dom söta små tävlingar där man ska leta olika saker.
* Du kan också få varuprover och gratisartiklar, helt gratis, och dessutom få poäng för dem!

Det finns många sätt att samla ihop sina poäng.

Värva dina vänner och presentkortet är hemma på ett kick!
Du får upp till 200 poäng för varje värvad medlem.




Du kan dessutom blogga om Gratisbio och få upp till 1000 poäng.
Dessutom är man då med och tävlar om ett presentkort på nelly.com. Det skulle allt sitta fint!

Så bli medlem på Gratisbio nu!

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Jo jag skulle kanske kunna tänka mig att flytta..blir så mycket mer komplicerat med barn i bilden! ;) Man vill juh gärna ha nära till familj och vänner. =)



Ja det ska jag göra! Hahaha..vad du är söt...tur att jag gör nån stolt! ;)

2009-04-14 @ 18:06:02
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Hahaha...sötnos!! =)



Tänkte SPAa mig ikväll men jag fastnade framför Desperate, det var juh dubbelavsnitt! =) Tänkte försöka lägga mig tidigare än vanligt så nu ska jag sova.



Vad har ni gjort för mer spännande då??

2009-04-14 @ 22:55:09
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0