Är det någon som har något tips?

Jag satt precis och funderade över hur mitt hår ska se ut på studenten.. Man vill ju inte att det bara ska vara rakt, liksom inget speciellt alls. Men man kan ju inte ha någon himla frisyr heller, för mössan måste sitta bra på huvudet.

I denna veva kom jag på att jag MÅSTE hinna färga håret innan denna underbara dag. Jag tänker inte gå ut på trappen med en livslång utväxt. Så ett samtal till Tula är nu på sin plats.

I vilket fall. Jag tänkte att mitt hår kanske kunde se ut någonting så här:

Vad tycker ni om håret?

Appropå Eva Longoria; Nu är det Desperate Houswifes.


Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Både frissan och Eva är snygga så det där blir supersnyggt på din student om du har sådär! :)



Ja jag tycker hon och min son är världens sötaste.. såklart! ;)



Jodå det är bra med mig..tränar och står i! ;) Själv då?

2009-04-21 @ 21:25:02
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: lof

grymt snyggt!

2009-04-21 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0